Jaký byl program konference Sales Management 2024

KC City, Praha

Program

středa - 12 / 6 / 2024

08:00-09:00

Registrace, snídaně, networking

09:00-11:00

Blok A

Moderuje:
Tereza Ordóñez , Project Manager, Blue Events
Strategické řízení prodejních týmů: od leadershipu k AI-driven inovacím
Luboš Lukasík
Luboš Lukasík CCO Enterprise, Member of the Board, T-Mobile
09:00-11:00

Strategické řízení prodejních týmů: od leadershipu k AI-driven inovacím

O čem to bude?

Zaměříme se detailně na klíčové aspekty prodejních strategií z pohledu vrcholového managementu. Projdeme důvody, proč je efektivní prodej zásadní pro úspěch firmy a prozkoumáme potenciální rizika neadekvátního řízení prodeje. Podělím se o osvědčené strategie pro efektivní vedení, které zajistí dosažení ideální rovnováhy mezi růstem a kontrolou v prodejním procesu. A nemůžeme opomenout AI - zaměříme se na možný vliv nových AI technologií na budoucí směřování prodeje a zvážíme, zda by role Key Account Managerů měla být nahrazena pokročilými nástroji.

Luboš Lukasík

Luboš Lukasík

CCO Enterprise, Member of the Board, T-Mobile
Obchodníci z Generace Z: jak je oslovit, najmout a udržet
Anna Schwarzová
Anna Schwarzová Founder, Novitim
09:00-11:00

Obchodníci z Generace Z: jak je oslovit, najmout a udržet

O čem to bude?

V rámci prezentace se zaměříme na specifické aspekty náboru obchodních talentů z Generace Z. Prezentace poskytne komplexní pohled na to, jaké jsou klíčové rozdíly mezi Generací Z a staršími generacemi X a Y a jak na tyto rozdíly reagovat v kontextu náboru a udržení zaměstnanců. Představíme charakteristické rysy Generace Z, jejich očekávání v pracovním prostředí a přístupy, které je třeba uplatnit, aby byli efektivně zaintegrováni do sales týmů. Nabídneme praktické tipy a osvědčené strategie, podíváme se také na to, jaké klíčové faktory přispívají k dlouhodobé spokojenosti a loajalitě Generace Z ve firmě.

Anna Schwarzová

Anna Schwarzová

Founder, Novitim
Voňavá revoluce v Kofola group: implementace nové kategorie v prodeji
Přemysl Neuman
Přemysl Neuman HoReCa Director CZ a SK, Leros
09:00-11:00

Voňavá revoluce v Kofola group: implementace nové kategorie v prodeji

O čem to bude?

Implementace zbrusu nového pilíře skupiny kofola do stávajícího business modelu nabídky nealkoholických nápojů. Set-up nového týmu kávových specialistů a celé struktury podpůrného programu v rámci přímé distribuce do stávající zákaznické databáze.

Přemysl Neuman

Přemysl Neuman

HoReCa Director CZ a SK, Leros
Keynote Speaker
Nejdůležitější schopnosti vyjednavače a časté mýty ve vyjednávání
Adam Dolník
Adam Dolník response consultant, hostage and crisis negotiator
09:00-11:00

Nejdůležitější schopnosti vyjednavače a časté mýty ve vyjednávání

O čem to bude?

Dovednosti profesionálů operujících v těch nejvypjatějších vyjednáváních o lidské životy mají přímou využitelnost v jakékoliv lidské interakci, včetně byznysových vyjednávání, či v těžkých osobních konverzacích. V této přednášce se globální vyjednavač prof. Adam Dolník, PhD podělí o to, jaké jsou nejdůležitější charakteristiky dobrého vyjednavače a zároveň rozebere nejčastější mýty o vyjednávání.

Seznamte se s hlavním řečníkem

Adam Dolník

Adam Dolník

response consultant, hostage and crisis negotiator
11:00-11:30

Přestávka na občerstvení, kávu nebo čaj

11:30-13:30

Blok B

Moderuje:
Tereza Ordóñez , Project Manager, Blue Events
Rozhovor: Výzvy Sales Managementu napříč kontinenty
Jana Marlé-Žižková
Jana Marlé-Žižková Co-Founder, Meiro
Fares Měchura
Fares Měchura Partner, Saleshero
11:30-13:30

Rozhovor: Výzvy Sales Managementu napříč kontinenty

O čem to bude?

V rozhovoru se Jana a Fares, dva ostřílení profesionálové s bohatými zkušenostmi nejen v oblasti prodeje, zaměří na komplexní a náročný svět změn v oblasti sales a sales managementu. Z jejich diskuse vyplyne, že implementace jakýchkoli změn v těchto oblastech není jednoduchá a vyžaduje pečlivé zvážení reality současného trhu. Prozkoumají důvody, proč selhával sales postavený na nadšených juniorních obchodnících nebo jen na seniorech z korporací, a proč až kombinace juniora na pozici business development representative a seniora jako account executive, spolu s personalizací komunikace, přinesla úspěch. Dále se dotknou kulturních a obchodních rozdílů mezi Asií, Evropou a Středním východem, reflektujíce na unikátní globální působení jejich společnosti Meiro od samotného začátku.

Jana Marlé-Žižková

Jana Marlé-Žižková

Co-Founder, Meiro
Fares Měchura

Fares Měchura

Partner, Saleshero
Virtuální obchodník: použití firemního blogu v přímém prodeji
Mikuláš Capko
Mikuláš Capko obsahový stratég, Copyselling
11:30-13:30

Virtuální obchodník: použití firemního blogu v přímém prodeji

O čem to bude?

Zapomeňte na vše, co víte o marketingu, a pojďme se podívat na fosilie zastaralých obchodních praktik v naší „hře na mrtvého brouka". V další aktivitě -"šílená upřímnost"- prozkoumáme, jak eliminovat zbytečné mrhání časem a energií. V závěru si prakticky ukážeme, jak začlenit tyto nápady do vašich marketingových strategií a proměnit je v úspěch. Připravte se, bude to poučné a hravé!

Mikuláš Capko

Mikuláš Capko

obsahový stratég, Copyselling
Proč by měl být i váš CEO příští hvězdou na LinkedIn
Jan Kyselý
Jan Kyselý Co-founder & CMO, Future Sales
11:30-13:30

Proč by měl být i váš CEO příští hvězdou na LinkedIn

O čem to bude?

Eso v rukávu pro akvizici nových zákazníků přes LinkedIn je profil vašeho CEO. Během přednášky si vysvětlíme, proč táhnou zrovna profily TOP managementu. Tuhle myšlenku potvrdíme hned na několika praktických příkladech a hlavně si ukážeme, jak i z vašeho šéfa udělat akviziční nástroj moderní doby.

Jan Kyselý

Jan Kyselý

Co-founder & CMO, Future Sales
Obchodníci mají obchodovat aneb Salesforce Einstein for Sales
Jan Moravec
Jan Moravec Senior Account Executive CZ & SK, Salesforce
Michal Grepl
Michal Grepl Chief Business Development Officer, MyQ
Daniel Činátl
Daniel Činátl Owner, Fansfactory
11:30-13:30

Obchodníci mají obchodovat aneb Salesforce Einstein for Sales

O čem to bude?

Jak se připravit na praktické, plošné a out of the box využití umělé inteligence pro obchodní tým ve vaší firmě. Ukážeme si krátké, ale velmi úderné demo, budeme sdílet zkušenosti s CRM ve výrobním sektoru a podíváme se na vize budoucího rozvoje.

Jan Moravec

Jan Moravec

Senior Account Executive CZ & SK, Salesforce
Michal Grepl

Michal Grepl

Chief Business Development Officer, MyQ
Daniel Činátl

Daniel Činátl

Owner, Fansfactory
Praktické využití nástrojů generativní umělé inteligence v salesu
Anna Bohoňek
Anna Bohoňek AI Practical Applications Lecturer, ELAI
11:30-13:30

Praktické využití nástrojů generativní umělé inteligence v salesu

O čem to bude?

Generativní umělá. Přišla. Viděla. Zůstala. Je to nástroj, hustá pastelka v penálu, takže se s ní dá malovat i v salesu, a zase o něco víc než před rokem. Co mít připraveného, když jsi obchodník a chceš se opřít o berličku generativní umělé inteligence. Kde Ti může pomoci a kde si naopak ještě budeš muset počkat a co si stejně budeš muset odmakat. Jaké vychytávky a nástroje stojí za to vyzkoušet. Prostě praktické tipy, nic víc, nic méně.

Anna Bohoňek

Anna Bohoňek

AI Practical Applications Lecturer, ELAI
13:30-14:30

Pracovní oběd, networking

14:15-16:00

Blok C

Moderuje:
Alexander Raiman , Partner, Saleshero
Panelová diskuse: co jsou navěky relevantní principy B2B obchodu?
Milan Bartoš
Milan Bartoš Head of Sales, VAFO Praha
Martin Bednář
Martin Bednář trenér B2B prodeje, SalesKick
Lukáš Glöckl
Lukáš Glöckl B2B Director, Alza
Martin Hošek
Martin Hošek obchodník, Imper
Karel Otýs
Karel Otýs Negotiation Expert
14:15-16:00

Panelová diskuse: co jsou navěky relevantní principy B2B obchodu?

O čem to bude?

Data driven sales, AI, automatizace, vše se mění stále rychleji. Avšak existují pravidla, která vydrží dalších sto let? Panelová diskuse tří šéfů obchodu a dvou expertů na obchodní a vyjednávací dovednosti, kteří se ponoří do dynamiky udržitelných B2B obchodních strategií. A to s ohledem na několik základních pravidel, která vydrží test času - důvěra a transparentnost, hodnota nad cenou, přizpůsobení a flexibilita, udržitelnost a sociální odpovědnost a stálé vzdělávání a inovace. Prozkoumají, jak se tyto principy prolínají do celého prodejního procesu od akvizice po péči o zákazníky. Poskytnou pohledy do složitého světa B2B obchodu s pevnou oporou v čase ověřených pravidel, přizpůsobených digitální době.

Milan Bartoš

Milan Bartoš

Head of Sales, VAFO Praha
Martin Bednář

Martin Bednář

trenér B2B prodeje, SalesKick
Lukáš Glöckl

Lukáš Glöckl

B2B Director, Alza
Martin Hošek

Martin Hošek

obchodník, Imper
Karel Otýs

Karel Otýs

Negotiation Expert
16:00-17:00

Networking a koktejl