Zaměříme se detailně na klíčové aspekty prodejních strategií z pohledu vrcholového managementu. Projdeme důvody, proč je efektivní prodej zásadní pro úspěch firmy a prozkoumáme potenciální rizika neadekvátního řízení prodeje. Podělím se o osvědčené strategie pro efektivní vedení, které zajistí dosažení ideální rovnováhy mezi růstem a kontrolou v prodejním procesu. A nemůžeme opomenout AI - zaměříme se na možný vliv nových AI technologií na budoucí směřování prodeje a zvážíme, zda by role Key Account Managerů měla být nahrazena pokročilými nástroji.
V rámci prezentace se zaměříme na specifické aspekty náboru obchodních talentů z Generace Z. Prezentace poskytne komplexní pohled na to, jaké jsou klíčové rozdíly mezi Generací Z a staršími generacemi X a Y a jak na tyto rozdíly reagovat v kontextu náboru a udržení zaměstnanců. Představíme charakteristické rysy Generace Z, jejich očekávání v pracovním prostředí a přístupy, které je třeba uplatnit, aby byli efektivně zaintegrováni do sales týmů. Nabídneme praktické tipy a osvědčené strategie, podíváme se také na to, jaké klíčové faktory přispívají k dlouhodobé spokojenosti a loajalitě Generace Z ve firmě.
V rozhovoru se Jana a Fares, dva ostřílení profesionálové s bohatými zkušenostmi nejen v oblasti prodeje, zaměří na komplexní a náročný svět změn v oblasti sales a sales managementu. Z jejich diskuse vyplyne, že implementace jakýchkoli změn v těchto oblastech není jednoduchá a vyžaduje pečlivé zvážení reality současného trhu. Prozkoumají důvody, proč selhával sales postavený na nadšených juniorních obchodnících nebo jen na seniorech z korporací, a proč až kombinace juniora na pozici business development representative a seniora jako account executive, spolu s personalizací komunikace, přinesla úspěch. Dále se dotknou kulturních a obchodních rozdílů mezi Asií, Evropou a Středním východem, reflektujíce na unikátní globální působení jejich společnosti Meiro od samotného začátku.
Zapomeňte na vše, co víte o marketingu, a pojďme se podívat na fosilie zastaralých obchodních praktik v naší „hře na mrtvého brouka". V další aktivitě -"šílená upřímnost"- prozkoumáme, jak eliminovat zbytečné mrhání časem a energií. V závěru si prakticky ukážeme, jak začlenit tyto nápady do vašich marketingových strategií a proměnit je v úspěch. Připravte se, bude to poučné a hravé!
Eso v rukávu pro akvizici nových zákazníků přes LinkedIn je profil vašeho CEO. Během přednášky si vysvětlíme, proč táhnou zrovna profily TOP managementu. Tuhle myšlenku potvrdíme hned na několika praktických příkladech a hlavně si ukážeme, jak i z vašeho šéfa udělat akviziční nástroj moderní doby.
Jak se připravit na praktické, plošné a out of the box využití umělé inteligence pro obchodní tým ve vaší firmě. Ukážeme si krátké, ale velmi úderné demo, budeme sdílet zkušenosti s CRM ve výrobním sektoru a podíváme se na vize budoucího rozvoje.
Generativní umělá. Přišla. Viděla. Zůstala. Je to nástroj, hustá pastelka v penálu, takže se s ní dá malovat i v salesu, a zase o něco víc než před rokem. Co mít připraveného, když jsi obchodník a chceš se opřít o berličku generativní umělé inteligence. Kde Ti může pomoci a kde si naopak ještě budeš muset počkat a co si stejně budeš muset odmakat. Jaké vychytávky a nástroje stojí za to vyzkoušet. Prostě praktické tipy, nic víc, nic méně.